web statisticsvisitor activity monitor
X
تفاصيل الخلاف بين الفنانة انتصار وشيماء سيف؟

تفاصيل الخلاف بين الفنانة انتصار وشيماء سيف؟

أخبار المشاهير

شنت الفنانة انتصار هجوما على الفنانة شيماء سيف بعد اتهامها بالمؤامرة عليها للإطاحة بها من برنامج "نفسنة" في تصريحاتها مؤخرا.

وخلال لقائها  مع الإعلامية بسمة وهبة  قالت انتصار إن شيماء سيف تحاول الزج باسمها في أي برنامج من أجل الشهرة وأنها كانت تفضل عدم الرد عليها.

وأضافت انتصار "هو أنا مرات أبوها؟ أنا كنت بتكلم على حاجة في الشغل لأننا كنا بنقدم البرنامج 3 مع بعض، أنا وهي وهيدي كرم مشاكلها كتير وعشان كده طلعنا نتكلم بتقطع في الكلام وفيها إيه لما نتكلم على بعض طالما في الشغل ومش بجيب سيرة والدها أو والدتها".

وعبرت انتصار عن استيائها من حديث شيماء سيف عنها في البرامج وقالت " كنت بتكلم عن الشغل ومشاكله العادية إيه يخلي مشاكل الشغل تطلع في البرامج لكن شيماء طول الوقت تجيب في سيرتي رغم إن البرنامج مش بيتعرض من 5 لو جريمة بتسقط".

وتابعت انتصار "مكناش مهتمين نوطي صوتنا مش قصدين نسمعها لكن مش مهتمين أنها متسمعش بنتكلم في الشغل مش في شخصها، وده ميزعلش حد هي كان لها أخطاء في الشغل".

وكانت الفنانة شيماء سيف قد اتهمت الفنانة انتصار بالتآمر عليها مع الفنانة هيدي كرم لاستبعادها من برنامج "نفسنة" قبل سنوات خلال لقائها في برنامج "حروف" مع الإعلامي علي العلياني.

أيضاً في هذه الحزمة


الأكثر شيوعاً

أحدث الأخبار

قد يعجبك أيضاً

البث المباشر

تحديثات الطقس