web statisticsvisitor activity monitor
X
بعد الجدل .. زوج ابنة نجلاء فتحي يُعلق على حمله لحذاء زوجته خلال مهرجان "الجونة" - صورة

بعد الجدل .. زوج ابنة نجلاء فتحي يُعلق على حمله لحذاء زوجته خلال مهرجان "الجونة" - صورة

أخبار المشاهير

ياسمين ابو النجا وزوجها محمد خضر يتصدران حديث السوشيال ميديا بعد صورة لهما في الجونة

جدل كبير وصدى واسع لاقتها صورة ياسمين أبو النجا ابنة الفنانة المصرية نجلاء فتحي وزوجها محمد خضر في مهرجان الجونة السينمائي، وكانت الصورة للزوجين وهُما على السجادة الحمراء، ويحمل محمد خضر حذاء زوجته بعد أن تعبت من ارتدائه على حسب قوله.

وتصدرت الصورة الترند على مواقع التواصل الإجتماعي، لـ تلقى إنتقاداً ودعماً للتصرف الذي قام به، وبعد كُل هذا الجدل، قرر محمد خضر زوج ياسمين أبو النجا الرد والتعليق على كُل المُنتقدين للصورة وللتصرف.

ابنة نجلاء فتحي وزوجها في الجونة - دنيا يا دنيا

حيث كتب على صفحته الشخصية على الفيسبوك " الصورة ديه اتاخدت واحنا مروحين الساعة ١:٣٠ صباحاً من حفل الافتتاح، مش وإحنا داخلين حفل الافتتاح اكيد مش هدخل حفلة شايل جزمة مراتي وماشي!"، وأضاف "إحنا الدعوات بتاعتنا دعوات VIP مش دعوات مشاهير، فا ده اصلاً مبيدخلش على السجادة الحمراء مع الفنانين، ده بيدخلنا من باب تاني جنبه ما فيهوش كاميرات كل ما هناك أن بعد ٦ ساعات من الحفل، واحنا خارجين باب الخروج كان زحمة وكل الناس خارجه منه (فنانين وغير فنانين ومصورين وكاميرات فيديو).. ومراتي اكيد بعد ٦ ساعات رجلها تعبت زي اي واحدة رجلها بتتعب في اي فرح.. فا  قلعت الجزمة! فا من الطبيعي ومن الرجولة ومن الأدب ان انا اللي انزل اجيب الجزمة (مش هخلي مراتي توطي وسط الناس اكيد..  ) وديه لا حاجة  تعييني ولا تقلل مني.. واحدة شايلة بيتي على راسها ١٥ سنة، مش هشيل جزمتها ١٥ دقيقة؟".

لـ يُتابع محمد خضر تعليقاً على الموضوع، "المهم ضربت بعيني لقيت ممر السجادة الحمرا مفتوح وفاضي قولت لها ياللا نخرج من هنا اسرع،  ولقينا المصور العزيز محمد حامد بيطلب مننا صورة فا وقفنا ٣ ثواني بالظبط.. ابتسمنا واخدنا الصورة وخلعنا.. والراجل تفضل مشكوراً وبعت لي الصورة على الفيسبوك وبصراحة الصورة لذيذة.. ولما حطيتها عندي على الوول لقيتها بيتعمل لها شير روحت قافلها (للاصدقاء فقط) بس كدة".

محمد خضر وياسمين ابو النجا - دنيا يا دنيا

 

 

 

أيضاً في هذه الحزمة


الأكثر شيوعاً

أحدث الأخبار

قد يعجبك أيضاً

البث المباشر

تحديثات الطقس